Benvenuti à stu situ web!
  • nè

2019 A+A Mostra

2019-AA-Esposizione

Lockey participà à l'esposizione A + A, speremu chì pudete vene à scuntrà è parlà cun Lockey, custruemu una fiducia è amicizia più profonda, Lockey CARES per ogni amicu.

A + A 2019, cunnisciuta cum'è a fiera internaziunale di i prudutti di sicurezza è salute in Dusseldorf, Germania 2019, si terrà da u 5 à l'8 di nuvembre di u 2019. A + A hè una mostra biennale organizata da a cumpagnia di mostra di Dusseldorf in Germania, chì hè mostra di prudutti di prutezzione di u travagliu famosu in u mondu.
A + A hè urganizata da a cumpagnia di mostra di Düsseldorf in Germania, chì hè una di e prime dece cumpagnie di mostra in u mondu è tene decine di mostre prufessiunali principali ogni annu.A+A hè una di e so esibizioni prufessiunali in u campu di a sicurità è a salute, chì si tenite ogni dui anni.In più di a mostra di travagliu A + A in Germania, Dusseldorf hà ancu accoltu a mostra di u travagliu turcu, a mostra di u travagliu di Singapore, a mostra di u travagliu indianu è a mostra di u travagliu di China in Hangzhou.
A + b hè stata fundata in u 1954, dopu à 65 anni di sviluppu, avà hè statu ricunnisciutu cum'è a più grande, a più prufessiunale, a più efficace esposizione di materiale di sicurezza è di salute in u mondu, affittendu à a so forte industria influenza u spiritu di esplorazione è innuvazione, micca solu. attrattu A + A imprese di punta glubale in a mostra industria di sicurità, hà dinù assai picculi micro-imprese à vene à studià visita.In più di a mostra, A + A hà ancu tenutu una quantità di seminarii prufessiunali è diverse riunioni di raccomandazione.
Germania è mercati UE
Cum'è u "u putere di mostra numero unu di u mondu", l'industria di l'esibizioni di Germania gode di una reputazione mundiale per e so quattru caratteristiche di forte prufessionalità, forte attrazione, alta popularità è altu livellu internaziunale.
Cum'è unu di u centru cummerciale è industriale più impurtante in u mondu, a Germania è l'ue hè assai impurtante per a supervisione amministrativa è legale di a sicurità di a produzzione, a cuscenza di a prutezzione di a sicurità di l'impresa hè assai forte, per i paesi in a produzzione industriale, a prutezzione di l'ambiente, a sicurità di u travagliu. è a salute, hà ottinutu un cunsensu di i travagliadori in i prublemi di sicurezza è di salute in u prucessu di pruduzzione presentanu esigenze più altu.
I prudutti di prutezzione di u travagliu sò una cundizione impurtante per prutege a vita di i travagliadori è a salute fisica in u prucessu di produzzione.A so qualità hè direttamente ligata à a salute di i travagliadori è a salvezza di a vita.I prudutti di sicurezza è di prutezzione di u travagliu di alta qualità anu una larga prospettiva in u mercatu di l'UE.


Tempu di Postu: 12-Jan-2021