Benvenuti à stu situ web!
  • nè

FAQ Lockout/Tagout

FAQ Lockout/Tagout

Ùn possu micca chjude una macchina. Chì facciu ?

Ci sò volte quandu ùn hè micca pussibule di chjude u dispusitivu di isolamentu energeticu di una macchina. Sè truvate questu hè u casu, attaccate in modu sicuru un dispositivu tagout più vicinu è sicuru à u dispusitivu di isolamentu energeticu. Assicuratevi chì sia immediatamente evidenti à tutti quelli chì provanu à uperà a macchina. Inoltre, l'impiigatu deve esse furmatu per esse cuscenti di e limitazioni di i dispositi di tagout, perchè ùn furnisce micca a limitazione fisica di i dispositi di lockout.

E se aghju utilizatu cuntratturi esterni per i travaglii di serviziu è mantenimentu?

In questu casu, sia l'imprenditore esternu sia u patronu anu da informà l'altru di i so rispettivilockout/tagoutprucedure. U patronu deve assicurà chì l'impiegati capiscenu cumplettamente u prugramma di cuntrollu di energia di u cuntrattu.

E se un turnu cambia durante u serviziu di a macchina o mantenimentu?

Questu hè un altru esempiu quandu a standardizazione hè impurtante. Un standardizatulockout/tagouta prucedura assicura a continuità è deve include struzzioni nantu à u trasferimentu ordinatu di alockout/tagoutdispusitivu trà i turni in entrata è in uscita. Se un dispositivu di bloccu o tagout resta nantu à un dispositivu isolante d'energia da un turnu precedente, l'impiegati di turnu entranti devenu verificà chì a macchina hè, in fattu, isolata è disenergizzata.

Dingtalk_20220528133551


Tempu di post: 22-jun-2022