Benvenuti à stu situ web!
  • nè

2019 A 126a Fiera di Guangzhou

Fiera di Canton 2019

A 126a fiera di u vaghjimu si terrà in Guangzhou in 2019

Data di l'esposizione 15 - 19 ottobre 2019
Stand d'esposizione 14.4B39
Cità ​​di l'esposizione Guangzhou
Indirizzu di l'esposizione China Import and Export Commodities Fair Pavilion Pazhou
Nome di u padiglione Fiera di l'Importazione è l'Exportazione di Commodities in Cina

Da u 15 d'ottobre à u 19 d'ottobre di u 2019, a fiera di l'importazione è l'esportazione di a Cina (cunnisciutu ancu cum'è fiera di Canton) hà inauguratu a prima fase di a fiera di u 120 di u vaghjimu, chì si terrà in u padiglione di Pazhou di a fiera di l'impurtazione è l'esportazione di a China.

In questa mostra, Lockey presenta principalmente lucchettu di sicurezza, lockout di valve, lockout hasp, lockout electric, cable lockout, lockout kit and station, etc.Lockey vi dimustrà cumu utilizà è operà.Promuvà è favurizeghja "Lockout hè una scelta chì fate, a sicurità hè una destinazione chì Lockey riesce".

I prudutti di Lockey sò favuriti da i clienti novi è vechji, è speremu d'avè una cooperazione profonda attraversu questa opportunità.

Cum'è a storia più longa in Cina, a varietà più grande è cumpleta di commodità, u numeru è a distribuzione di naziunalità à u cumpratore è u clinch un trattu u megliu effettu, a credibilità di u megliu avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu, sta fiera durà cinque ghjorni, Lockey. benvenuti invitati à visità, cumunicazione in prufundità cù a nostra guida, aspettemu sinceramente a vostra ghjunta!


Tempu di Postu: 12-Jan-2021