Benvenuti à stu situ web!
  • nè

CIOSH Exhibition 2021

Lockey participerà à a mostra CIOSH tenuta in Shanghai, Cina, u 14-16 d'aprile 2021.
Stand numeru 5D45.
Benvenuti à visità noi in Shanghai.

À propositu di l'urganizatori:
ASSOCIAZIONE DI COMMERCE TESSILE CINA
China Textile Commerce Association (CHINA TEXTILE COMMERCE ASSOCIATION) hè una urganizazione industriale naziunale senza prufittu cù l'appruvazioni di u Ministeru di l'Affari Civili sottu a guida di a Cummissione di Supervisione è Amministrazione di l'Assi statali di u Cunsigliu di Statu.
Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd. (MDS)
Creata in 2009, Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd. (MDS) hè una filiale di Messe Düsseldorf GmbH, unu di i principali urganizatori di mostra in u mondu.MDS s'impegna à presentà e fiere di l'industria in Cina è furnisce i clienti cinesi è internaziunali cù servizii di mostra superiore.
 
À propositu di l'esposizione:
China International Occupational Safety & Health Goods Expo (CIOSH) hè una fiera di cummerciale naziunale tenuta ogni primavera è vaghjimu da l'associu da u 1966. In a primavera, serà fissatu in Shanghai;in u vaghjimu serà un giru naziunale.Avà, u spaziu di mostra quì hè più di 70.000 metri quadrati, cù più di 1.500 espositori è 25.000 visitatori prufessiunali.
 
Circa i beni di salute è sicurezza di u travagliu:
A prutezzione di a vita di i travagliadori è a salute di u travagliu hè a connotazione più fundamentale è prufonda di a produzzione sicura, è ancu u core di l'essenza di a produzzione sicura.In u prucessu di produzzione, u principiu "orientatu à u populu" deve esse aderitu.In a relazione trà a produzzione è a sicurità, tuttu hè orientatu à a sicurità, è a sicurità deve esse classificata prima.I beni di sicurezza è salute in u travagliu (cunnisciutu ancu cum'è "equipaggiu di prutezzione persunale", l'abbreviazione internaziunale "PPE") si riferisce à un equipamentu protettivu furnitu da i travagliadori per evità o mitigà ferite accidentali o periculi occupazionali in u prucessu di produzzione.Per mezu di e misure di obstructing, sealing, assorbing, dispersing and suspending, pò prutege a parte o tuttu u corpu da l'aggressione esterna.In certi cundizioni, l'usu di l'equipaggiu di prutezzione persunale hè a principal misura di prutezzione.I prudutti PPE sò divisi in prudutti di prutezzione di u travagliu generale è prudutti di prutezzione di u travagliu speciale.
 
Circa e categurie di mostra:
prutezzione di a testa, prutezzione di a faccia, prutezzione di l'ochji, prutezzione di l'udito, prutezzione respiratoria, prutezzione di e mani, prutezzione di i pedi, prutezzione di u corpu, prutezzione di sicurezza à alta altitudine, equipaggiu d'ispezione, avvisi di sicurità è equipaggiu di prutezzione rilativi, certificazione di produttu, furmazione di sicurezza, etc.


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021