Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Casu di chjusi

Casu di chjusi
Eventu di taglio manuale di tagliatore di diaframma di a macchina bobinatrice
U sensoru di u limitu frontale di u mutore di u cutter di diafragma era anormale, è l'impiigatu hà firmatu a macchina per verificà è truvò chì u sensoru ùn era micca luminoso.Hè statu suspettatu chì ci era un schermu di polvera.L'impiigatu hà utilizatu u fronte per asciugà u sensoru senza operazione manuale oLockout tagout, è u mutore hà agitu di colpu in u prucessu, risultatu in a palma diritta chì hè stata tagliata da u cutter di diafragma.
sicurità
1. Sè l 'attrezzatura hè anormali, strettamente seguità uLockout tagout.
2. Quandu u dispusitivu hè anormali, si deve firmà è principiatu manually;
3. Alzate a manu è dà feedback in tempu quandu u cuntrollu di l'accessu falla è u dispusitivu ùn hè più capaci di funziunamentu automaticu.

L'impiigatu di l'iniezione di liquidu hà fiascatu à apre a valvula di pressu è hè stata ferita da a pinza
Quandu u persunale di PRD hà utilizatu una chjave per trattà cù u capu di tiratu chì trattene u soffiu di u jig n ° 2 di a macchina di iniezione di liquidu, a valvola di sollievu di pressione hè stata deflated senza apertura.Dopu chì l'anomalia di clamping hè stata eliminata, u clamp avanzatu sottu à l'azzione di a pressione di l'aria restante in u cilindru, furmendu una zona di estrusione trà a testa di tira è a testa di tira, è u spinu di a manu di u bastone hè stata tagliata.
sicurità
1, quandu si tratta di u prublema di bloccu deve esse deflated fora di utagout;
2. Alzate a manu è dà feedback s'ellu ùn pò micca trattà una eccezzioni.

未标题-1


Tempu di post: 29-oct-2022