Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Lockout tagout: Mantenimentu di l'equipaggiu elettricu

Lockout tagout: Mantenimentu di l'equipaggiu elettricu

L'unica eccezzioni à sta regula hè una persona autorizata, è questu hè solu s'ellu hè assolutamente necessariu per via di u disignu di l'equipaggiu o di limitazioni operative, è dopu altre pratiche di travagliu deve esse seguitu per prutezzione di quella persona, a linea di fondu hè tutti noi, tramindui. autorizatu è micca autorizatu.Duvete prutegevi da qualsiasi cuntattu potenziale cù cumpunenti elettrici in tensione.A prutezzione pò esse furnita da schermi, arnesi isolanti o guanti protettivi è vestiti per isolà bè l'energia elettrica è impediscenu l'esposizione à i periculi elettrici, in cunfurmità cù a pulitica di Lockout tagout di a Cumpagnia.Lockout è tagout u sistema o parte di u sistema.

z1

Lockout si riferisce à a piazzamentu di i dispositi di Lockout è tagout in un dispositivu di isolamentu energeticu (cum'è un interruttore di scollegamentu elettricu) in cunfurmità cù e prucedure scritte per assicurà chì u dispusitivu di isolamentu ùn hè micca attivatu per operazione negligente o accidentale finu à chì u dispusitivu Lockout tagout hè sguassatu in modu sicuru. da un numeru di impiegati.

2

Prima di funziunà u sistema elettricu, tutti i dispusitivi disconnecting deve esse lockout.i chjusi devenu esse fermi è unbreakable.L'etichetta deve cuntene una dichjarazione chì pruibisce l'accensione o u funziunamentu di u dispusitivu è sguassà l'etichetta.Deve esse l'equipaggiu di prova, in più, u persunale autorizatu per cunfirmà i cumpunenti di u circuitu è ​​e parti segregate hà veramente putere, l'equipaggiu elettricu ùn pò mai esse cunsideratu "mortu", a validazione hè sempre necessaria, se più di 600 v sistema elettricu, persunale autorizatu. aduprendu l'equipaggiu di prova, deve esse usatu prima di l'usu è subitu dopu à l'ispezione, per assicurà u funziunamentu normale, Una prucedura di sicurezza assai impurtante hè a re-energizing di l'interruttori di disconnector elettrici, è in casu di fallimentu elettricu, voi è altri impiegati. deve stà luntanu da l'equipaggiu elettricu.

4

À u circuitu elettricu, ùn stà micca davanti à l'interruttore di cortu circuitu, spegne o attivate dritta si riferisce à duvete stà à u latu di l'armadiu senza a cerniera di, mani o braccia chjuse interruttore cun voi vicinu à a mo testa vultata. da a direzzione di l'armadiu, fate e cose in modu di cambià starter ùn riesce à riduce u risicu di ferita, chì pò purtà à a liberazione di l'energia d'arcu, Mentre chì questu hè un avvenimentu raru, pò è succede, è s'ellu succede, pudete esse culpitu. da una porta di l'armadiu è severamente brusgiatu da un arcu forte.

3

 

 


Tempu di Postu: Aug-07-2021