Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Lockout-tagout (LOTO).I Regolamenti OSHA

In un postu precedente, in quale avemu vistulockout-tagout (LOTO)per a sicurità industriale, avemu vistu chì l'origine di sti prucedure pò esse truvata in e regule elaborate da l'Amministrazione di a Salute è a Sicurezza di u travagliu di i Stati Uniti (OSHA) in u 1989.

A regula ligata direttamente àlockout-tagouthè u Regulamentu OSHA 1910.147 nantu à u cuntrollu di l'energia periculosa, chì, annantu à l'anni, hè diventatu u standard internaziunale per e prucedure LOTO è i requisiti di u dispositivu.

Sicondu stu regulamentu, i prudutti utilizati inlockout-tagout(cumpresi i dispositi di bloccu stessi è i lucchetti è l'etichette LOTO) devenu risponde à i seguenti requisiti:
• Anu deve esse chjaramente identificable.Hè per quessalockout-tagoutI prudutti sò datu culori brillanti, cusì ponu esse identificati da una distanza.
• Si deve esse usatu solu per u cuntrollu di e fonti d'energia di machini è equipaggiu di a cumpagnia.Basta à tene un lucadu LOTO in manu per capisce chì u so designu è i materiali ùn li dannu micca u listessu livellu di sicurità cum'è qualsiasi lucadu standard.Sti dispusitivi sò usati per lockout a macchina o l'equipaggiu specifichi, micca impediscenu u furtu.
• Si deve esse durable è risistenti, oltri facili à stallà.Questu si riferisce à a resistenza à e alte temperature è à l'agenti chimichi, per esempiu, in quantu à i raghji ultraviolet è a cunduzzione di l'electricità.In altri palori, anu da esse capace di sustene e fonti di energia chì intendenulockout.

未标题-1

 


Tempu di post: 19-novembre-2022