Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Lockout tagout Sette passi

Lockout tagout Sette passi
Passu 1: Preparate per informà
U tecnicu emette u bigliettu di u travagliu, esige e misure di sicurezza per esse cumpletu, à u puntu di duvere currispundente per truvà a persona incaricata di u bigliettu di u travagliu di castagne è implementà e misure di sicurezza, è dopu à a cunferma di u prucessu.
U capu di l'operazione urganizeghja u persunale per preparà l'equipaggiu di travagliu è verificateLockout tagout.
L'operatore di u postu hà infurmatu à u cuntrollu cintrali per piantà l'operazione, è hà dettu à u persunale circundante per evacuà, è micca di operà l'equipaggiu.
Passu 2: Turn off
Spegne o ferma l'equipaggiu.Prima di chjude, l'operatore post sguassate i materiali, liquidi è gasi in l'equipaggiu.L'operatore di cuntrollu cintrali chjude l'equipaggiu secondu e regule di u funziunamentu di l'equipaggiu, è l'operatore post cunfirma chì l'equipaggiu hà cessatu di funziunà.
Passu 3: Quarantine
L'operatore di u prucessu informa à u persunale elettricu in a sala di distribuzione di l'interrupzione di l'energia è u registra in u "Pad di registrazione di l'interruzione di energia".
Disconnect u circuit switch è chjude a valvula di linea.
Per prevene l'isolamentu fisicu, u persunale elettricu deve cuntrollà currettamente se l'identificazione è u numeru di pusizione di l'equipaggiu nantu à l'armadiu elettricu sò coerenti cù u numeru di pusizione di l'equipaggiu nantu à u bigliettu di travagliu prima di implementà l'isolamentu.
Passu 4: Lockout tagout
U persunale elettricu usa una serratura cumuna per chjude l'interruttore currispundente è dà a chjave à a persona incaricata di l'operazione
À u listessu tempu, a serratura deve esse nantu à l'etichetta.U nome, data, unità, breve descrizzione è infurmazione di cuntattu di a serratura deve esse nantu à l'etichetta.
A persona incaricata di l'operazione hè u primu à chjude a scatula di serratura cintrali, è tutti l'altri operatori chjuderanu a serratura persunale è u tag cù u so nome, u travagliu è u numeru di telefunu nantu à a scatula di serratura cintrali.
Nota: a ricunniscenza facciale pò esse usata solu dopu chì a scatula di serratura rimpiazzà a carta persunale di serratura persunale è a scatula di serratura centralizzata tradiziunale, tutte l'infurmazioni persunali input in u sistema.
Passu 5: Statu di energia Zero
Rilasciare l'energia residuale (per esempiu, apre a valvula di rilievu di pressione per u sollievu di pressione, scaricate a linea) è verificate per prevene danni energetichi
Passu 6: Verificate
L'operatore duverà fà a seconda rivisione è cunfirmà cù l'operatore incaricatu è l'instrumentu elettricu chì a putenza hè spenta per assicurà chì l'isolamentu hè currettu è l'iniziu ùn pò micca esse realizatu.
Passu 7: Sbloccare
Dopu chì u travagliu hè finitu secondu l'ordine di travagliu, u situ deve esse raghjone secondu 5S.Dopu qualificatu, tuttu u ritiru deve esse fattu per assicurà chì u situ hè pulitu dopu chì u travagliu hè finitu.
Informate l'operatori di u prucessu per accettà u prucessu in situ;U persunale di mantenimentu sbloccarà a scatula di serratura, è a persona incaricata di l'operazione serà l'ultima à sbloccallu.A chjave di a serratura publica serà consegnata à u persunale elettricu per sbloccare è delisting.
U persunale tecnicu hà da avvisà u persunale elettricu di u puntu di consegna è arregistrallu nantu à u "Pad di registrazione Power Stop".

QQ截图20221126093028


Tempu di Postu: 26-Nov-2022