Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Lockout/Tagout Basics

Lockout/Tagout Basics
I prucedure di LOTO devenu aderisce à e seguenti reguli basi:

Sviluppà un unicu prugramma LOTO standardizatu chì tutti l'impiegati sò furmatu per seguità.
Fate l'usu di serrature per impediscenu l'accessu à (o l'attivazione di) l'equipaggiu energizatu.L'usu di tags hè accettatu solu s'è e prucedure di tagout sò abbastanza strette chì furnisce una prutezzione uguale à ciò chì un lockout furnisce.
Assicuratevi chì l'equipaggiu novu è mudificatu pò esse chjusu.
Fornite un mezzu per seguità ogni istanza di aserratura / tagesse appiicata à, o cacciatu da, un dispusitivu.Questu include u seguimentu di quale hà postuserratura / tagè ancu chì l'hà cacciatu.
Implementa linee guida per quale hè permessu di mette è cacciàserrature/tags.In parechji casi, aserratura / tagpò esse eliminata solu da a persona chì l'hà applicata.
Inspeccione e prucedure di LOTO annu per assicurà chì sò eseguite accettabilmente.
Tags chì sò appiicati à un dispusitivu chjosa / tagged deve discriva perchè userratura / taghè necessariu (chì travagliu hè fattu), quandu hè statu appiicatu, è a persona chì l'hà applicatu.

L'usu dilockout/tagoute prucedure sò tradizionalmente tracciate per via di l'usu di un legante dedicatu.Tuttavia, ci hè ancu un software LOTO dedicatu dispunibule chì pò fà a stessa funzione.

I prucedure LOTO facenu parte di una cullizzioni più grande di prucedure di sicurezza necessarie chì implicanu u cuntrollu di l'energia periculosa.Per esempiu, e prucedure di sicurezza elettrica generalmente necessitanu una macchina per esse disenergizzata, dopu chì a fonte d'energia di a macchina deve esse chjusa per impedisce ch'ella sia rienergizzata.

2

 


Tempu di post: 22-oct-2022