Benvenuti à stu situ web!
  • nè

chjusi LOTOTO versus chjusi amministrativi

chjusi LOTOTO versus chjusi amministrativi


Serrature è segnaletica utilizata inLOTOTOdeve esse chjaramente distintu da tutti l'altri serrature di gestione (per esempiu, serrature di punta, serrature di supervisore di l'equipaggiu, serrature di sicurezza, etc.).Ùn mischjà micca.
LOTOTOu casu particulare
Quandu eseguite alcune operazioni di prova, cum'è a prova di rotazione di u mutore pusitivu è negativu, hè necessariu accende temporaneamente l'alimentazione per a prova.In questu casu, e prucedure devenu esse stabilite per assicurà chì misure di sicurezza adeguate sò prese per evità ferite causate da u disarmamentu tempurale diLOTOTOdurante a prova cùLOTOTO.
Direttore
Una persona chì hè rispunsevule per u cuntrollu di l'equipaggiu chì deve esse chjusu è marcatu è per assicurà chì tutti i cuntrolli necessarii sò messi in piazza per assicurà un mantenimentu sicuru di l'equipaggiu, di solitu da u persunale di l'operazioni di produzzione (per esempiu, l'operatore, u capu di squadra è a squadra di turnu). capu, ecc.)
Rispunsabilità di u supervisore
Procure o mudificà l'equipaggiu adattatu per eseguisceLOTOserratura di prugramma.
Assicuratevi chìLOTOi prugrammi sò eseguiti in a so ghjuridizione.
L'impiegati sò sottumessi a furmazione iniziale è a riqualificazione annuale di e prucedure pertinenti, è mantenenu i registri di furmazione.
Assicuratevi chì e persone chì travaglianu annantu o vicinu à l'equipaggiu sò avvirtati prima di implementà LOTO.
Implementa apprupriatuLOTOè emette fogli di isolamentu specifichi di l'equipaggiu prima di l'iniziu di u travagliu.

未标题-1


Tempu di post: Dec-10-2022