Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Spaziu di furmazione di sicurezza

Spaziu di furmazione di sicurezza
U spaziu di furmazione di sicurezza petrochimica stella copre una superficie di 450 metri quatratu, l'investimentu di più di 280 deci mila yuan, a furmazione offline, u spaziu di rete di apprendimentu in linea è u spaziu fisicu à a furmazione di u spaziu di gestione di l'infurmazioni, cù l'aiutu di multimedia, AR , VR è tecnulugia di furmazione di simulazione hardware-in-the-loop, rompe a barriera di a furmazione in linea, rializeghja a cumminazione organica di studiu teoricu è pratica di campu.

Ci sò 8 zoni funziunali in u spaziu fisicu di furmazione offline.
L'aula di furmazione intelligente hè dotata di insegnamentu multimediale, videosurveglianza è altre facilità, chì ponu realizà apprendimentu in gruppu, deduzione di desktop, scambiu è discussione è altre attività.

L'area di cunniscenza di a cultura di a sicurità si concentra nantu à a visualizazione di u cuncettu di sicurità di l'impresa, a distribuzione di e fonti di periculu maiò, u prucessu di produzzione, i sustanzi chimichi periculosi "libru un segnu", etc., per chì i studienti ponu percepisce a cultura di sicurezza di l'impresa.

A zona d'educazione d'avvertimentu d'accidente usa a tecnulugia 3D è a tecnulugia VR per fà i studienti sentenu più di 20 tipi d'accidenti in 5 categurie, cum'è accidenti elettrici è meccanichi, capiscenu e cause di l'accidenti è maestru di i metudi di eliminazione.

L'area di cunniscenza di a sicurità di l'equipaggiu si concentra nantu à a visualizazione di l'equipaggiu è di e facilità cumunimenti usati in a produzzione di l'imprese, in modu chì i studienti ponu ammaistrà u principiu di a struttura è u modu di operazione in l'osservazione, l'operazione pratica è a dimostrazione interattiva.

L'area di cunniscenza di a sicurezza di u focu si concentra nantu à a visualizazione di l'operazione di l'equipaggiu è di e facilità di cunnessione di u focu di l'impresa.Attraversu a cunnessione virtuale è reale, i studienti ponu sente u funziunamentu veru di u sistema di alarme di u focu è sperimentà a lotta di u focu virtuale.

In l'area di cugnizione d'emergenza, l'equipaggiu di prutezzione persunale, cum'è l'apparechju di respirazione, u defibrillatore esternu automaticu è l'equipaggiu di salvezza cumuni sò affissati, è ponu esse realizati l'esperienze di l'operazione di abilità di primu aiuti è a furmazione di simulazione di salvezza d'emergenza.

L'area di simulazione di u prucessu si focalizeghja nantu à a simulazione di u prucessu di l'impresa, attraversu a simulazione intelligente è a simulazione di software di rilevazione di prublemi nascosti di u statu di u funziunamentu di a fabbrica, migliurà u ghjudiziu di periculu di i studienti è a capacità di gestione d'emergenza.

L'area di furmazione di l'operazione finale hè l'area di ispezione di i risultati di studiu, utilizendu tecnulugia di l'informazioni muderni per simulà l'ambiente di furmazione di l'impresa di custruzzione, fucalizza nantu à l'aumentu di u travagliu caldu di i studienti, i travaglii di spaziu limitatu,Lockout tagout, campu di sicurezza operativa più risicatu, cum'è a capacità di sigillatura di fughe in linea, pò ancu a perdita di materiale, l'avvelenamentu, l'esplosione di u focu, l'esplosione d'urgenza, etc.

Dingtalk_20220423093732


Tempu di Postu: Apr-23-2022