Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Pigliate una immersione profonda in u mondu di LOTO

Pigliate una immersione profonda in u mondu di LOTO
01 dicembre 2021
Più recentemente, in settembre di u 2021, OSHA hà prupostu $ 1.67 milioni in ammende per un fabricatore di pezzi d'aluminiu di l'Ohio dopu à una investigazione nantu à a morte di un travagliadore di 43 anni colpitu da a porta di a barriera di una macchina in marzu 2021. OSHA dice chì a cumpagnia hà permessu à l'impiegati. i meccanismi di guardia di bypass cuncepitu per pruteggillu da a porta di a barriera chì chjude nantu à elli, è chì un malfunzionamentu in u cuntrollu otticu di a porta esiste prima di l'incidentu mortale.U travagliadore caricava una parte in a macchina quandu a porta di a barriera s'hè chjusa, ferendu fatalmente.
"Un travagliadore hà persu a vita perchè a cumpagnia mette u valore di a velocità di produzzione prima di a sicurità di i so impiegati.OSHA cuntinuerà à rinfurzà i cattivi attori è enfatizà l'impurtanza di rispettà i requisiti di sicurezza è di salute chì ponu salvà vite ", hà dettu u capu di l'OSHA Jim Frederick in un comunicatu di stampa truvatu in a Newsroom in linea di OSHA.

Oversights di prucedure LOTO cumuni

LOTOe valutazioni di gap sò realizate per assicurà chì e prucedure in piazza ponu veramente prutegge l'impiegati da ferite è l'equipaggiu da danni.Sia chì a valutazione hè realizata in casa, o esternalizzata à un terzu, alcuni di i prublemi più cumuni sò:

Documentazione incompleta di furmazione necessaria.
A mancanza di aghjurnà e prucedure chì riflettenu cambiamenti in l'operazioni è l'equipaggiu.Esempiu: Una linea di produzzione hè stata trasladata per fà un novu prucessu?I prucedure è i materiali di furmazione sò stati aghjurnati per riflette stu cambiamentu?
Ùn fate micca attente à l'energia almacenata in l'equipaggiu.Questa hè una sorveglianza cumuni identificata durante a nostra analisi di gap.Se l'unica valvula di isolamentu per un pezzu di l'equipaggiu di prucessu chì funziona 150 psi hè in u tettu, ci hè una alta probabilità di energia pneumatica almacenata chì aspetta per esse liberata.
Prucedure di cuntrollu di l'energia efficace

OSHA stima chìLOTOA conformità di i standard impedisce 120 morti è 50 000 feriti ogni annu.Questi numeri illustranu chjaramente l'effettu tangibile propiuLOTOe prucedure ponu avè nantu à a sicurità di l'impiegati, l'evitazione di e violazioni di a fine di regulazione è u uptime.

未标题-1


Tempu di post: 19-novembre-2022