Benvenuti à stu situ web!
  • nè

U Role di Auditing in Programmi LOTO

U Role di Auditing in Programmi LOTO
I patroni duveranu impegnà in ispezioni frequenti è rivisioni dilockout/tagoutprucedure.L'OSHA hà bisognu di rivisione almenu una volta à l'annu, ma rivisioni altre volte durante l'annu pò aghjunghje una capa extra di salvezza à a cumpagnia.

Un impiigatu autorizatu chì ùn usa attualmente e prucedure di cuntrollu di l'energia pò fà l'ispezione.Durante una ispezione, l'ispettore deve osservà parechji di l'impiegati autorizati chì facenu l'attività di serviziu è mantenimentu mentrelockout/tagouthè in corso.

L'ispettore deve ancu fà una rivisione cù ogni impiigatu autorizatu, andendu sopra e rispunsabilità di quellu impiigatu per a sicurità di energia periculosa.Questu pò esse fattu in un gruppu o realizatu unu à unu.

Specificu à a macchinalockout/tagoute prucedure anu ancu esse valutate annu per assicurà chì sò currette è efficaci in isolà tutte e fonti di energia periculosa di a macchina.I prucedure devenu esse aghjurnati quantu necessariu.

Quandu inspeccionetagoutmachini, l'ispettore deve ancu fà rivisioni cù l'impiegati affettati.

Queste ispezioni duveranu dà à u patronu cunfidenza chì l'impiegati:

Segui i passi di salvezza di energia periculosa
Capisce u so rolu in u pianu di salvezza
Aduprate e prucedure chì rispondenu à i normi OSHA è furnisce una prutezzione sufficiente contra a ferita
L'ispettore deve furnisce una certificazione chì mostra:

A macchina o l'equipaggiu inspeccionatu
Data di l'ispezione
Nomi di l'impiegati implicati in l'ispezione
Nome di l'ispettore
Un altru modu per verificà u vostru situ di travagliu per i prublemi di sicurezza potenziali hè utilizendu l'eTool in linea Machine Guarding di OSHA.Stu eTool aiuta i patroni à identificà i prublemi potenziali cù e macchine chì puderanu causà amputazione è ferite.Hè specificamente copre seghe, presse è machini plastichi.

未标题-1


Tempu di post: 29-oct-2022