Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Capisce i Requisiti Elettrichi OSHA

Capisce i Requisiti Elettrichi OSHA
Ogni volta chì intraprendu miglioramenti di sicurità in a vostra facilità, una di e prime cose chì duvete fà hè di circà à OSHA è altre urganisazioni chì enfatizzanu a sicurità.Queste urganisazioni sò dedicate à identificà e strategie di sicurezza pruvati utilizati in u mondu è aiutanu à l'imprese implementate bè. OSHA hè più cà solu una urganizazione chì aiuta l'imprese à migliurà a sicurità di u locu di travagliu, però.OSHA hè una divisione di u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti, è hà u putere di emette penalità è multa se una facilità ùn hè micca in linea cù i requisiti OSHA.Cù questu in mente, hè sensu per inizià qualsiasi prugramma di sicurezza elettrica assicurendu chì site cumpletu cù i normi di sicurezza OSHA.

Per principià, fighjate questi cunsiglii da OSHA per stabilisce u stadiu per cumu pudete evità periculi elettrici in a vostra facilità.

Assume chì i fili sò energizati - L'impiegati anu da travaglià sottu a supposizione chì tutti i fili elettrici sò energizzati à tensioni letali.Siccomu l'elettrocuzione pò esse mortale, hè più sicuru di sbaglià da a prudenza.
Lasciate e Linee Elettriche à i Prufessiunali - Informate l'impiegati chì ùn deve micca mai toccu e linee elettriche.Solu elettricisti furmati cù l'arnesi è l'esperienza, è l'equipaggiu di prutezzione persunale necessariu per stà sicuru duveranu sempre travaglià in questi fili.
Siate Cuscenti di l'acqua (è l'altri cunduttori) - L'impiegati anu da sapè di i periculi aghjuntu di travaglià fora vicinu à l'acqua o altri cunduttori.Standing in una pozza pò lascià assai più vulnerable à l'elettrocuzione.Se un filu cascà in l'acqua, l'electricità pò viaghjà istantaneamente à u vostru corpu.
Tutte e Riparazioni Devonu esse Eseguite da Elettricisti - Tutti troppu spessu i fili elettrici, cum'è i cordoni di estensione, si sfilaccianu o dannu.Parechje persone pensanu ch'elli ponu imbulighjà un cordone in cinta elettrica è andate avanti.Tuttavia, stu tipu di dannu deve esse riparatu solu da un electricista autorizatu chì pò assicurà chì a riparazione hè fatta secondu e regule di sicurezza.

未标题-1


Tempu di post: 30-sep-2022