Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Chì sò i cumpunenti chjave per stabilisce e prucedure di cuntrollu di energia propria?

Chì sò i cumpunenti chjave per stabilisce e prucedure di cuntrollu di energia propria?

Identificà i tipi di energia impiegati in un equipamentu.Hè solu energia elettrica?U pezzu di l'equipaggiu in questione opera cù un grande frenu di pressa cù un cumpunente d'energia almacenatu cù gravità?
Identificà cumu isolà l'energii chì sò esterni à l'equipaggiu.
Identificà ciò chì l'energia almacenata resta dopu a chjusa è cumu liberà quella energia almacenata.
Identificà a manera in quale l'energia hè cuntrullata.Sò questi cuntrolli cumpleti è efficaci?
Evaluate e prucedure attuali è dumandate sè stessu: Se seguite sti passi, saria sicuru di mette a manu in spazii potenzialmente periculosi, o di piglià a guardia.
Assicuratevi chì ci hè una cumunicazione chjara di u propiuLOTOprucedure per ogni equipamentu.

Ricordi utili: ciò chì fà è micca

Tuttu principia cù a pruprietà cumuna.Documentà è rende i normi facilmente accessibili per l'impiegati hè un puntu di partenza, micca a fine di u ghjocu.Un veru impegnu à a sicurità è a conformità richiederà furmazione, rinfurzamentu di protokolli è canali di cumunicazione aperti.

Avvicinà l'equipaggiu cù l'ochji freschi.Ancu s'è un pezzu di l'equipaggiu hè statu in u vostru stabilimentu per decennii, quandu si tratta di sicurità, deve esse guardatu cum'è s'ellu era ghjustu aghjuntu à a vostra linea.

Fate dumande.Chì fonti d'energia necessitanu l'equipaggiu?Cumu opera?Chì faci ?Chì ci hè u mantenimentu necessariu è ci hè un pianu in piazza per questu?Induve hè a putenza spenta?I manuali di furmazione è i materiali OEM sò facilmente accessibili?

Prucedure artighjanali facili da capisce.Quandu si documentaLOTOprucedure di sicurità, hè impurtante tenite in mente i livelli di sperienza è anzianità di l'impiegati chì venenu in cuntattu cù un equipamentu.U cuntenutu deve esse facilmente digeribile è sempre à portata.Ricurdativi chì questi materiali anu bisognu di risponde à e dumande chjave cum'è cumu ricunnosce quandu un pezzu di l'equipaggiu hè in un statu d'energia zero è cumu isolà un tipu specificu di energia.

未标题-1


Tempu di post: 19-novembre-2022