Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Chì duverebbe u documentu di l'impiegatori per e prucedure di cuntrollu di l'energia?

Chì duverebbe u documentu di l'impiegatori per e prucedure di cuntrollu di l'energia?
I prucedure devenu seguità e regule, l'autorizazione è e tecniche chì u patronu hà da aduprà per sfruttà è cuntrullà l'energia periculosa.I prucedure devenu include:

Una dichjarazione specifica di l'usu previstu di a prucedura.
Passi per chjude, isolà, bluccà è securizà e macchine.
Passi per a prucedura di sguassà è trasfiriri i dispusitivi lockout è tagout, cumpresi una discrizzione di quale hà rispunsabilità per elli.
Requisiti per pruvà a macchina o l'equipaggiu per determinà l'efficacezza di i dispositi di bloccu, i dispusitivi di tagout è altre misure di cuntrollu di energia.
Perchè l'impiegati anu bisognu à esse furmatu?
Tutti chì travaglianu annantu o vicinu à queste macchine anu bisognu di capisce u scopu di u metudu di lockout tagout 2021.Senza una cunniscenza curretta di u metudu LOTO, l'impiegati ponu manca di e cumpetenze necessarie per l'applicazione sicura, l'usu è a rimozione di i cuntrolli di l'energia.L'Amministrazione di Sicurezza è Salute Occupational (OSHA) definisce trè tippi diffirenti di impiegati.

Impiegati autorizati - questi impiegati devenu riceve furmazione nantu à a ricunniscenza di fonti d'energia periculosa, u tipu è a magnitudine di l'energia in u locu di travagliu, è i metudi necessarii per l'isolamentu è u cuntrollu di l'energia.
Impiegati affettati - questi impiegati devenu riceve furmazione nantu à u scopu è l'usu di e prucedure di cuntrollu di l'energia.
Altri impiegati - qualcunu chì l'attività di travagliu pò esse in una zona induve e prucedure di cuntrollu di l'energia ponu esse utilizzate.Questu include riavviare e macchine chì sò chjude o taggate.

未标题-1


Tempu di post: 29-oct-2022