Benvenuti à stu situ web!
  • nè

Quale hà bisognu di Utilizà e PROCEDURE di Tagout Lockout?

Quale hà bisognu di Utilizà e PROCEDURE di Tagout Lockout?
Lockout tagoutprucedure è furmazione sò necessarii per tutte e cumpagnie cù l'equipaggiu è e facilità cù energia periculosa.Quessi sò necessarii sia per risponde à e linee OSHA sia per mantene i vostri impiegati sicuri.

Certi esempi di posti di travagliu chì avarianu bisognu di i duiLOTOprucedure è furmazione includenu:

Un centru di distribuzione chì utilizeghja l'equipaggiu cum'è carrelli elevatori è paletizers averia bisognu di alockout/tagoutprucedura stabilita.
Un fabricatore di panetteria avaristi bisognu di unlockout/tagoutprucedura di mantenimentu di i so forni industriali è di i nastri trasportatori.
In l'industria di stampa, se i travaglii di pulizia o di mantenimentu nantu à una stampa deve esse realizatu sottu guardii di a machina o in punti periculosi.
Quandu si avanza cù a custruzzione di u vostrulockout tagoutprucedure, tenite in mente chì micca tutti i travagliadori aduprà ulockouts e tagouts.Solu u persunale autorizatu, vale à dì quelli furmatu nantu à una cumpagnialockout tagoutprucedura pò capisce bè, applicà, è seguità a prucedura.

Indipendentemente da s'ellu sò o micca cunsiderati persunalizati autorizati è chì utilizanulockout/tagouts, l'impiegati anu da sempre esse furmatu.Ogni impiegati chì operanu e macchine chì saranu servite sottulockout tagouto travaglià in a zona induvelockout tagoutveni usatu vi tuccherà à capisce u scopu è seriu dilockout tagoutprucedure.

未标题-1


Tempu di post: 19-novembre-2022